1989. Després de les Converses d’Alger. Deliri i treva

En curs

Dijous 1 de desembre, 19.30 h

Flow sèries

Una iniciativa de la Fundació Han Nefkens i la Fundació Antoni Tàpies.

12 novembre 2016 - 15 gener 2017

1989. Després de les Converses d’Alger. Deliri i treva

1989. Després de les converses d’Alger. Deliri i treva, és una exposició Cas d’estudi inclosa en el projecte Tractat de pau de Sant Sebastià 2016, Capital Europea de la Cultura, i té lloc a Artium, Vitòria- Gasteiz, i a la Fundació Antoni Tàpies, Barcelona.

25 octubre 2016 - 15 gener 2017

Antoni Tàpies. Col·lecció, 1966-1976 (II)

L’obra de Tàpies d’aquest període va adquirir un to marcadament social i polític. A les darreries de la dècada de 1960 i durant la de 1970, va realitzar una sèrie d’obres que feien referència a la realitat d’Espanya sota el franquisme.

2015 – 2017

Objections

Manufactories of Caring Space-Time Creative Europe Cultura – Cooperation Project.

Sota el nom de Manufactories of Caring Space-Time, aquest projecte tracta de crear a través de la col·laboració de les tres institucions i en els seus diferents contextos, una plataforma per a la reflexió sobre el col·lectiu, el col·laboratiu i el participatiu com a noves tendències en l’art.

Zoom

El bloc Zoom és una plataforma en línia concebuda per fomentar l’intercanvi d’idees i experiències entre els diferents públics de les activitats de la Fundació.

La Montaner i Simon. Una editorial amb història

La Montaner i Simon és una de les editorials més importants de Catalunya i de l’Estat espanyol, sobretot durant la segona meitat del segle XIX i el primer terç del segle XX. Amb el cessament de la seva activitat el 1981 es perd o es dispersa gran part de la documentació i del material de l’empresa. Amb la intenció de recuperar aquest llegat, la Fundació Antoni Tàpies inicia un treball de recerca que inclou les aportacions ciutadanes de totes aquelles persones vinculades, d’una manera o altra, amb la història de l’editorial.

Diumenge, 18 de desembre de 2016, a les 12.00 h.

Aproximacions

Visites comentades a les exposicions "Antoni Tàpies. Col·lecció, 1966-1976 (II)" i "1989. Després de les Converses d’Alger. Deliri i treva".

Dimecres 28 de desembre de 2016, a les 17 h.

A d’atzar

Quin moviment et suggereix una obra d’art? Activitat familiar

Dimarts 13 de desembre, 19h.

Oriol Solé Sugranyes. Final de la fugida de Segòvia

Conferència a càrrec del escriptor i periodista David Castillo. Activitat gratuïta.

30 de novembre, 7 i 14 de desembre, a les 18h.

Contextos i identitats

Cicle de pel·lícules al voltant de l’exposició "1989. Després de les Converses d’Alger. Deliri i treva", comissariat per Luis E. Parés. Activitat gratuïta.

Comunicació

Notes i dossiers de premsa, imatges i vídeos per a premsa, articles publicats als mitjans, reportatges televisius i altres recursos
Continuar →

En preparació

Programa de les properes exposicions

Properes exposicions de la Fundació Antoni Tàpies

Lloguer d’espais

La Fundació Antoni Tàpies presenta el seu servei de lloguer d’espais. Empreses i professionals ja poden organitzar els seus esdeveniments en el marc d’un dels museus d’art contemporani més prestigiosos.
Continuar →

Llibreria-botiga