Diumenge 23 d’abril de 2017, de 10 a 19h.

Descomptes i regals per Sant Jordi a la llibreria del museu

Amb motiu de la diada de Sant Jordi 2017 la llibreria de la Fundació Antoni Tàpies ofereix descomptes i regals als seus clients.

La Fundació Antoni Tàpies celebrarà la diada de Sant Jordi 2017 oferint regals i descomptes als clients de la llibreria del museu.

A més del descompte tradicional d’un 10% sobre el preu de les publicacions, el museu oferirà una entrada gratuïta a les dues exposicions vigents (Oriol Vilanova. Diumenge i Antoni Tàpies. Objectes) per als clients que realitzin una compra d’un llibre a la llibreria de la Fundació.

D’altra banda, si s’adquireixen compres superiors als 20 euros a la llibreria del museu, els clients rebran un pòster de regal d’una obra d’Antoni Tàpies. (Promoció vàlida fins a la finalització de les existències).

Es pot consultar el catàleg de les publicacions a la botiga online del museu