Dimecres 13 desembre del 2017, 19.30h

FLOW sèries

En aquesta darrera sessió de l’any, l’artista belga Johan Grimonprez conversarà amb l’escriptor nord-americà Justin Go.

FLOW sèries és un programa impulsat per la Fundació Han Nefkens i la Fundació Antoni Tàpies l’objectiu del qual és reunir diferents persones del món de l’art procedents de continents i contextos diversos.

FLOW Series desplega un cicle de sis trobades que reuneixen artistes d’arreu del món amb representants de l’escena artística local i internacional.

Durada: 1 h. | Calendari: 13 de desembre del 2017, a les 19.30h.| Preu: gratuït. | Aforament limitat. Inscripció prèvia: activitats@ftapies.com

Vídeos de les sessions anteriors

F #1

F #2