Dilluns 29 de maig de 2017, a les 19.30 h.

Flow sèries

Conversa i àpat amb l’artista Walid Raad (Líban) i Carles Guerra, director de la Fundació Antoni Tàpies. Activitat gratuïta.

Una iniciativa de la Fundació Han Nefkens. Activitat gratuïta.

Flow sèries és un programa impulsat per la Fundació Han Nefkens i la Fundació Antoni Tàpies l’objectiu del qual és reunir diferents persones del món de l’art procedents de continents i contextos diversos. Les trobades al voltant d’un artista i les seves produccions en curs són l’objecte d’una conversa seguida d’un àpat. Tota una invitació a pensar les implicacions d’una escala global en el treball dels artistes contemporanis mentre ingerim les creacions comestibles d’artistes locals.

Lloc: Auditori de la Fundació Antoni Tàpies | Dates: de gener a desembre de 2017 | Hora: 19.30 h | Aforament limitat.

Propera sessió: Flow sèries 12

Amb: Walid Raad (Líban), artista, i Carles Guerra, director de la Fundació Antoni Tàpies.

L’artista libanès Walid Raad (Chbanieh, 1967) presentarà els seus dos projectes d’art en curs, The Atlas Group (1989-2004) i Scratching on things I could disavow (2007). Amb The Atlas Group, Raad es centra en documents, històries i situacions sobre les guerres libaneses de les darreres dècades. En Scratching on things I could disavow, la seva atenció es trasllada a la història de l’art en el món àrab, amb un enfocament en les emergents infraestructures per a les creativitat artística a tot el món àrab.

Data: dilluns 29 maig 2017 | Lloc: Auditori de la Fundació Antoni Tàpies | Hora: 19.30 h | Reserves: activitats@ftapies.com | Aforament limitat. | Activitat gratuïta.

Vídeos de les sessions anteriors

F #1

F #2